אני עושה פילאטיס מזה עשור. הגעתי לסטודיו של רונית לפני שנתיים. רונית מדריכה במקצועיות רבה, הסטודיו מאוד מקצועי ויש תשומת לב מאוד אישית לכל מתאמן.  ברגע שביתי בת ה 21 התלוננה על כאבי גב תחתון, לא היה לי ספק מה עליה לעשות. מאז אנחנו עושות אצל רונית פילאטיס ביחד. גם זמן איכות וגם תרומה עצומה לבריאות ולגוף.

מומלץ מאוד!!!

 

ורד כרמלי

עד שהכרתי את רונית ואת הפילטיס
לא עשיתי שום ספורט, כבר 3 שנים וקצת מאז השעור הראשון בסטודיו, מתאמנת קבוע בשעורי פילטיס.
אני מרגישה בעקבות שעורי הפילטיס מאד חזקה יש לי היום הרבה יותר כח , פחות מתעייפת
מאד גמישה.
ובנוסף להיבט הגופני יש את רונית אברם המדריכה המהמממממממת ומקסימה שבזכותה שעורי הפילטיס בשבילי הם גם לנפש
שעה של שקט והרגעות"

 

שגית בורשטיין

הגעתי עם הרבה חששות בתור אחד שכל החיים שיחק כדורסל ולהתאמן בחדר כושר, כשהפיזיותרפיסט שלי המליץ לי להצטרף לשיעורי פילאטיס זה נשמע לי לא קשור ובטח לא בשבילי. היום מעל שלוש שנים אחרי שהצטרפתי, אני מרגיש שינוי כמעט בכל חלק בגוף, אני נושם בצורה טובה יותר, אני הרבה יותר גמיש (לא גמיש, אבל יותר ...), שרירי הבטן שלי הרבה יותר חזקים (לא היו לי קוביות כאלה מאז גיל 18), היציבה שלי לאורך זמן טובה יותר (לפני לא יכולתי לשבת ישר יותר מדקה או שתיים מבלי להתקפל והיום אני כבר לא סופר...) ואפילו החזרתי סנטימטר לגובה שלי שאיבדתי במהלך השנים האחרונות. היום, כל שבוע שאני לא מצליח להגיע לשיעור, הוא שבוע מפוספס מבחינתי.

 

יובל צעירי

ב-10 שנים האחרונות אני סובלת מכאבי גב, ולאחר פגישות עם אינספור רופאים ומטפלים, גיליתי את הסטודיו של רונית בקדימה.

בחצי שנה האחרונה אני מגיעה לשיעורים פעמיים בשבוע, וסוף סוף מרגישה הקלה משמעותית ואפילו מעיזה לומר שאני לא סובלת מכאבי גב ומרגישה מצויין מבחוץ ומבפנים!

תמיד שמעתי אנשים שמתמכרים לסוג מסויים של ספורט - עד שהגעתי לפילאטיס מכשירים לא הבנתי את זה.. היום אני לגמרי איתם

מור בורשטיין

ב-10 שנים האחרונות אני סובלת מכאבי גב, ולאחר פגישות עם אינספור רופאים ומטפלים, גיליתי את הסטודיו של רונית בקדימה.

בחצי שנה האחרונה אני מגיעה לשיעורים פעמיים בשבוע, וסוף סוף מרגישה הקלה משמעותית ואפילו מעיזה לומר שאני לא סובלת מכאבי גב ומרגישה מצויין מבחוץ ומבפנים!

תמיד שמעתי אנשים שמתמכרים לסוג מסויים של ספורט - עד שהגעתי לפילאטיס מכשירים לא הבנתי את זה.. היום אני לגמרי איתם

מור בורשטיין

שנה לפני תחילת האימונים עברתי שלושה ניתוחים קשים בבטן, הזהירו אותי ממאמץ לבטן ומסחיבות מיותרות.

האגן שלי היה רגיש מאד וכמו כן(ובלי קשר) הברכיים.

 

אני מתאמן בפילאטיס מעל חצי שנה פעם בשבוע ומאז מרגיש שהיציבה שלי השתפרה, כשאני סוחב אני מודע לשמירה על הבטן, האגן כואב הרבה פחות ובתדירות נמוכה יותר וכאבי הברכיים כמעט ונעלמו.

התחושה הגופנית הכללית טובה יותר ואני מרגיש שהאני "סוחב" את הגוף שלי יותר בקלילות.

 

אני לא איש שאוהב במיוחד ספורט וגם לא עשיתי כמעט ספורט לפני הפילאטיס.

המליצו לי בחום על שיעורי הפילאטיס אצל רונית כטיפול משקם(אחרי הניתוחים)והיום אני יכול לאשר חד משמעית שהגוף שלי מודה לי על הפעילות הזו.

 

 

עופר עין הבר

פילאטיס היא שיטת פעילות גופנית אשר תפסה תאוצה רבה בשנים האחרונות. פילאטיס המכשירים תופס מקום בחיי בשלוש השנים האחרונות. כמי שכל חייה עוסקת בתחום החינוך הגופני והספורט, הן באופן מעשי והן כמרצה מן המניין במכללות המכשירות מורים לחינוך גופני, אני מוצאת את עצמי מתחזקת ומשמרת את גופי באופן עקבי באמצעות פילאטיס המכשירים. יחד עם זאת, מפעם לפעם אני סובלת מכאבים בעצמות השכם המהוות חלק מחגורת הכתפיים ובעמוד השדרה המותני. לעתים כאבים אלה אינם מרפים עד כי מטרפדים את יכולת תנועתי היום יומית. לאחרונה זכיתי להיחשף לפילאטיס השיקומי. קבעתי מפגש אישי  עם רונית אשר כל כולו התמקד במתן עזרה למכאובי גופי. תחילה עברתי תשאול אבחוני ובהמשך רונית התאימה תרגילים ומכשירים למקרה הספציפי שלי. בחלק מהתרגילים עת השתמשה בסדין למשל, הייתי כמעט פסיבית בכדי לאפשר שחרור של הגוף והגדלת התנועתיות של עמוד השדרה. בחלק,  אחר נעשה שימוש במכשירים  תוך הקפדה יתרה על דיוק התנועה וזאת בכדי לאפשר לי תרגול שלא יכאב אך יחד עם זאת ייצב ויחזק את השרירים באזור המפרקים הרגישים. משך המפגשים לא היה ידוע מראש. הופתעתי מאד לחוש בתום 3 מפגשים אישיים כ"חדשה" ומסוגלת להתנועע. חזרתי לתרגול הקבוצתי אליו אני כמהה מידי שבוע.

לכל מי שסובל מכאב זמני או כרוני אני ממליצה מאד להיחשף לשיטת הפילאטיס השיקומי. שילוב תרגילים ספציפיים בתכנית טיפול אישי עשויה להחזיר לכם את התנועתיות המלאה, הנינוחה, נטולת הכאב. לי זה עזר! ולכם?

 

ד"ר רוני אולמן דרום

מרצה ומנחה להוראה במכללת סמינר הקיבוצים ובמכללה האקדמית בוינגייט.

זה התחיל לפני כשנתיים הרגשתי עייפה מאד הרגשתי קושי להזיז עצמי בבוקר כאבים בגב התחתון  שומנים בדם בקיצור לא טוב הרופא אמר שעלי לעשות ספורט ולשמחתי מצאתי יום אחד פלייר ליד שער ביתי שמציע פילטיס מכשירים בקדימה שיעור ניסיון לא מחייב הגעתי ומאז אני שם עושה את כל התרגי לים במכשירים   עמידה זקופה ויציבה  גוף חטוב כפי שהבטיחה  לפני כחודש בקרתי אצל רופא בביה"ח ולא האמין לבדיקות   ואמר מפורשות רואים שאת עושה פילטיס ולזכותה של רונית שדואגת לכל אחת ואחד קבוצה של עד 4 מתאמנים טיפול אישי אוירה מקסימה. וגם אם נעדרת דואגת למאמנת טובה ומסוריה שתחליף ואל תגידו אין לכם זמן וכח תמצאו את הזמן תפנו מקום לעצמכן כדי שתוכלו להשקיע באחר ולשרוד בלי התרופות שיכולות גם להזיק ומי כמוני חווה ביום יום ואני כבר בת 70 אז תודה לקונית בחורה נעימה  מקצועית!! אכפתית ודואגת עם אוירה נעימה ולא לוחצת.

ויולט מחלי

הגעתי לפילאטיס במהלך הריוני השני עקב כאבי גב שהפריעו בהתנהלות היומיומית שלי.

בתחילה חששתי שלא אתחבר לספורט מאחר ואני מגיעה מרקע של ענפי ספורט יותר "אינטנסיביים" דוגמת קראטה.

מצאתי שהתעמלות בפילאטיס אצל רונית מאתגרת אותי ועוזרת לי לבנות נכון ולחזק את השרירים החשובים ליציבה נכונה.

האימונים הפחיתו במידה ניכרת את כאבי הגב וההכוונה של רונית עזרה לי להבין איך לשפר יציבה גם מחוץ לשעות האימון.

התאמנתי עד שבוע 38 וחזרתי ברגע שהרופאה אישרה את חזרתי.

כיום האימונים ממשיכים לאתגר אותי ועוזרים לי להמשיך לחזק את שרירי הליבה.

תמר שוורץ

אני עוסק בספורט כתחביב משנת 2010. בעיקר שוחה ורץ ולעיתים רוכב.

בעבר סבלתי מכאבים בכתפיים וברגליים באיזורים שונים.

מזה כשנתיים אני מתאמן בפילאטיס בהנאה. התחושה ששרירי הליבה מתחזקים באה לידי ביטוי בכך שאיני סובל יותר מפציעות ספורט גם כשלעיתים אני מעלה נפחים לא בהדרגה.

אני מרגיש שהפילאטיס ממש שומר עלי מפני פציעו ספורט. לא פחות חשוב, אני נהנה להתאמן ולהתחזק.

יורם שרעבי